Fraza: mikroinfluencerzy

Zobacz wszystkie frazy

Wypozycjonuj fluencer.pl na frazę "mikroinfluencerzy" i zyskaj 50 ruchu miesięcznie. Wskaźnik konkurencyjności jest niski a koszt reklamy od 0,70 do 3,17 PLN.

Fraza "mikroinfluencerzy" generuje ruch dla stron:

www.artefakt.pl

Mikroinfluencerzy – kim są i czy warto w nich inwestować? - Artefakt
Mikroinfluencerem będzie więc osoba gromadząca społeczność poniżej tej liczby, ale zrzeszająca przynajmniej kilka tysięcy fanów. Co ciekawe, 

brand24.pl

Kim są mikroinfluencerzy i jak ich znaleźć? | Akademia Brand24
Mikroinfluencer - grafika przedstawiająca stosunek liczby obserwujących danego internautę do liczby zaangażowania jego fanów. Wygląda na to, że 

webwavecms.com

Kim są mikroinfluencerzy i czy warto z nimi współpracować?
Mikroinfluencer posiada od tysiąca do dziesięciu tysięcy obserwujących na social media. Tak samo jak w przypadku influencera, jest to osoba 

socialpress.pl

Mikroinfluencerzy - kim są i czy angażują swoich obserwatorów ...
Mimo nie tak znacznej ilości fanów, mogą pochwalić się ogromnym zaangażowaniem swojej społeczności. Według HubSpot mikroinfluencerzy mają około 

marketingibiznes.pl

Mikro-influencerzy coraz bardziej pożądani przez marki. W czym są ...
Marketing i Biznes E-commerce Mikro-influencerzy coraz bardziej pożądani przez marki. W czym są lepsi od gigantów, których zna każdy? Mikro- 

greenparrot.pl

Współpraca z makro- czy z mikroinfluencerami? - Green Parrot
Makroinfluencer, czy mikroinfluencer? Kampanie z influencerami: lepiej więcej małych twórców, czy kilku większych influencerów?

www.proto.pl

24.10.2017 - Mikroinfluencerzy. Dlaczego warto z nimi ... - PRoto
Za mikroinfluencera uważa się tam osobę, która posiada więcej niż 700 followersów na Instagramie. Portal influ.pl z kolei wymaga, by twórcę 

www.linkedin.com

#CoInfluencerzy czyli prywatni #MikroInfluencerzy
Z czym Ci się kojarzą influencerzy? Z osobami mającymi wielu obserwujących i followersów, które wspierają swoimi aktywnościami duże marki i 

contentstandard.pl

Mikroinfluencerzy — czy warto w nich inwestować? - Content Standard
Szum medialny, wielość bodźców i informacji docierających do użytkowników mediów społecznościowych sprawia, ze marki coraz częściej 

business.trustedshops.pl

Dlaczego warto współpracować z mikroinfluencerami?
Oczywiście mikroinfluencerzy kosztują mniej niż makroinfluencerzy i celebryci. Ci ostatni już teraz naliczają stawki, na które ciężko sobie 
"mikroinfluencerzy" ma 1630 wyników wyszukiwania.



Inne frazy z potencjałem

Słowo z potencjałemWalutaŚrednia wyszukiwań mcKonkurencjaStawka odStawka do
heepsy influencerPLN10Nieznany
mars influencerPLN10Nieznany
dji influencerPLN10Nieznany
influencer zoomPLN10Nieznany
influencer ekologicznaPLN10Niski
hypeauditor influencerPLN10Nieznany